"小露寶"大戰"777"

八十年代Break Dance 既興起, d Break Dance 友要帶埋HiFi 去表演舞技,形成焚機熱潮, 手提音響亦越出越大聲,由50W PMPO, 去到100W、200W 都有,當時擁有一部777 或小露寶呢d大聲公是很多中學生的夢想,係沙灘開在佢d cassette 機仔真係收得工。



個時唔知點解噪到拆天都無人投訴,隔離鄰舍最興開大門口播放流行曲"焚"機,耐唔耐還會互相鬥焚,當時最與播愛情陷阱、Monica、夢幻的擁抱 (careless whisper) 、Checkers.. 加埋各種混音版,勁回味呀!

還記得個時家裡無HiFi,搵在部單喇叭手提cassette 機仔對住窗口學人"焚" 歌,跟住走上對面山睇下夠唔夠噪,勁無聊! 哈哈!

右圖是我家的對面斜坡

參考網址:
AV FINDER 仔翻啅! 80年代Boombox潮再爆

留言