43座的舊居

在相簿找了幾張舊照片,攝於93年,我一出世便住在這裡直至重建。

單位看來很細但當年已屬於"大房",高峰時曾住了多達十三人,包括我的爸媽,我的七兄弟姊妹,我的舅父舅母和表弟表妹,當年家裡有板間房和起了個閣仔,之後獲分配多一間細房後便把板間房及閣仔拆了變成這模樣。






留言

  1. 匿名9/23/2007

    我住61座4樓,由1967年尾住到1987年中搬落竹園邨...我亦係一家7姊弟妹共10人住200呎直至82年才分配多一單位...當年我見隔離鄰舍好多都加建天花籠做閣摟作夜晚瞓覺用,全因大部份家庭都有較多子女.

    回覆刪除
  2. 那時生六、七個是平常事,現在看來真是天荒夜談。

    回覆刪除
  3. 匿名9/24/2007

    係...
    我阿媽都生佐五個!
    以前真係好開心!

    回覆刪除
  4. 我以前都係住43座.諗返都好懷念以前d點滴.

    回覆刪除
  5. 見到你的舊居,真整齊,看下去也很大。我也住在43座2xx,當時最高峰有8人住在所謂的大房,(不知有沒有200尺?)有3人要打地舖。想起那時更覺鄰里關係很好,街頭識到街尾,幾層樓的朋友仔都一齊玩。

    回覆刪除
  6. 匿名7/09/2008

    我當年嘅女朋友都住43座,六樓架,不過唔記得幾號門牌!姓張嘅、幾姊妹架!唔知你哋43座之友有冇人識佢哋呢?(張容芯、容花、容寶)我仲記得佢哋住六樓都算係咁啦....

    回覆刪除
  7. 匿名5/06/2010

    成間屋都冇衣櫃既?唔怪得之剩咁多地方。我家放了三個衣櫃就冇晒位了!

    冷氣我都係咁上下位置,沖涼煮飯洗碗,熱到死!

    回覆刪除
  8. https://m.facebook.com/groups/40651739873
    光慈學校站台

    回覆刪除
  9. 我住在43座8樓738
    光慈小學3年級就去左台灣囉!!

    回覆刪除

發佈留言